Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2014 15:24 - Пазят мумия на русалка в Британския музей (снимки)
Автор: kokomoko Категория: Спорт   
Прочетен: 13682 Коментари: 40 Гласове:
42


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Русалките отново изплуваха на повърхността след появата на филма на Animal Planet, посветен на тях. В лондонския British Museum се пази обаче една прелюбопитна мумия на подобно същество, което впечатлява със своята външност, която е на нещо средно между човек и риба.

Дължината на мумията е около 40-60 сантиметра с опъната опашка, а в главата съществото прилича по-скоро на страшен елф, защото има същите заострени уши и ужасна усмивка, от която стърчат големи зъби.

Интересното е, че позата, в която е застинало съществото е с вдигнати ръце (като в картината "Вик" на Едвард Мунк). Тази поза е подобна на позите на други мумии, които се пазят в шинтоистки храмове в Япония, пише inews.bg.

Отблизо могат да се забележат ситните косъмчета, които покриват ръцете на мумията, а по опашката ясно се виждат и дребни люспи, които към торса на съществото изчезват.

Лицето на мумията също е покрито със ситни косъмчета и определено не навяват мисълта, че ако тази мумия е била жива някога се е отличавала с особена красота, дори напротив. Без значение дали е мистификация или не това определено е грозно същество, което приживе е изглеждало също толкова ужасяващо, както и като мумия.

Според информацията в сайта на Британския музей, мумията е намерена през 40-те години на XX век и оттогава се съхранява в музея. Във Великобритания има и други подобни мумии, за една от които със сигурност може да се каже, че е мистификация, тъй като е направена рентгенова снимка от която ясно се вижда, че е "сглобена" от човешки кости и рибешка опашка.

image

В някои шинтоистки храмове и до днес се пазят мумии на подобни същества, които са известни сред местните като "морски принцеси". В Азия съществува поверие, че месото на тези същества може да направи хората почти безсмъртни.

В храма Карукаядо се пази подобна мумия, с размер 50 см. Тя има големи кучешки зъби, които се подават от широко отворената уста, двете ръце са вдигнати над главата. Долната част на тялото е покрита с люспи, а на гърба има израстъци, наподобяващи плавници.

image

Друга подобна мумия се пази в храма Миуши, но е по-малка - около 30 см. В храм в град Фудзиноми, разположен в основата на планината Фудзи, се съхранява друга мумия с дължина 170 см. Смята се, че тя е на 1400 години.




Гласувай:
48



1. estirbg - Със сигурност мога да посоча кой е "твореца" на подобни амфибии
10.04.2014 15:38
Това са генетичните експерименти на Луцифер, оставени още в древността. Днес той продължава да издевателства над човешкия род и Божиите създания, като се опитва да се покаже и докаже като "творец" пред цялата Вселена. Едва ли съществата, които е създавал са преживявали дълго, но фигурират в миналото като "успешни" опити - видно.
Само че едно е да сглобяваш от наличен подръчен материал нещо /генетичен материал на хора, риби или други бозайници/, а друо е да го създаваш от нищото, както е направил Бог Вселената. Така, че сатана ще си остане само един жалък имитатор, но никога Творец.
Да видим как ще имитира Второто пришествие...скоро, твърде скоро ще бъде! Бдете да не бъдете излъгани!
цитирай
2. анонимен - да ли са
10.04.2014 15:48
Експеримент или природата ги е създала, защото понякога и тя прави грешки. Всичко си има цел, нищо случайно няма на този свят. Естир моля те отърси си мислите с този Луцифер, Сатана, Дявол и още куп имена които са му дали, гледай на нещата по-обективно и положително, почвам сериозно да се притеснявам за психическото ти здраве........
цитирай
3. raders - Най-вероятно е някаква сглобка от ...
10.04.2014 16:43
Най-вероятно е някаква сглобка от най-различни същества. Древните шамани са правили всевъзможни уроди заради магии
цитирай
4. tera - Глупости на търкалета!
10.04.2014 17:21
Била съм два пъти в Британския музей в Лондон и там такова нещо НЯМА!
цитирай
5. estirbg - loop,
10.04.2014 20:02
приятелю, Бог не прави грешки и не създава уроди. Правиш невероятна услуга на злото, фокусирано в една определена действителна личност. Нека да не развивам темата за Луцифер сега, а прочети информацията тук:
http://estirbg.blog.bg/lifestyle/2013/06/02/demonite-nai-setne-nauchno-quot-uloveni-quot-i-dokazani.1116188

както и:

http://estirbg.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/09/06/satana-demaskiran-chast.601556

На сатана му отърва да игнорират или отричат присъствието и действията му тук на земята. И тъй като по-голяма част от човечеството прави точно това, затова остава в "тупик" пред всеки необясним и загадъчен артефакт.
Опитай се да отговориш на въпросите - ако не съществуваше сатана, щеше ли да има Христос разпънат на кръста - не, нали?
Според теб къде в момента е падналият ангел Луцифер - на небето? - не, от там е изгонен на нашата земя. Какво е правил в миналото и какво ли прави сега, в днешни дни, според теб - седи си кротичко и чака да го цамбурнат в огненото езеро ли?....
Умолявам ви, нека да мислим, преди да отхвърляме и обвиняваме!
цитирай
6. asthfghl - Меко казано смехотворно
10.04.2014 21:08
Колко лековерни са хората, направо е плашещо.

Пълна измама.

Подробности:

http://asthfghl.blog.bg/technology/2014/04/10/falshivite-quot-rusalki-quot-v-britanskiia-muzei.1255867
цитирай
7. asthfghl - 6. (2)
10.04.2014 21:35
Несъмнено, очаквам всевъзможните псевдоразбирачи да ме накачулят и да почнат да ми обясняват как, разбираш ли, науката нямала отговор на "всичко" (сякаш тя някога е имала подобни претенции), следователно аргументът не важи (сякаш това по някакъв магически начин ще отстрани лъжливостта на горепосочените измами); или пък, което би било още по-забавно, как "неведоми са пътищата Господни" и скептиците ще горят в Ада, понеже... I Find Your Lack Of Faith Disturbing.
цитирай
8. estirbg - Ако наистина е така
10.04.2014 21:40
защо швейцарски учени ще бъдат финансирани с 15 милиона долара за разшифроването на ДНК на подобни мумии?
Докато няма генетичен анализ - не могат да се правят заключения дали са фалшификат или не.
Ти, asthfghl, случайно да имаш линк за ДНК на "извънземните" дето "катастрофират" с НЛО? Дай да видим що за същества са това!
Или и те са "сглобки" на шамани?
цитирай
9. asthfghl - 8.
10.04.2014 21:53
Както сме тръгнали да стреляме напосоки, дай да намесим и лицето на Марс и пшеничните кръгове и чудовището от Лох Нес - белким нацелим нещо ;)
цитирай
10. asthfghl - 8. (2)
10.04.2014 21:57
> Докато няма генетичен анализ - не могат да се правят заключения дали са фалшификат или не

Ама може да се вадят автоматически заключения от сорта "това са извънземни" / "това са древни русалки, несъмнено генетичен експеримент" ... и най-якото: "Бог наказва човечеството!!!1!1"

Интересно как с едната половина на устата правиш абсолютни прокламации от името на Бог, а същевременно с другата благовидно ми говориш как било правилно да се подходи "по научному".
цитирай
11. kokomoko - И да си бъбрим и не, това е едно от и...
10.04.2014 22:00
И да си бъбрим и не, това е едно от изумителните създания. Има далеч къде още по зашеметяващи. Виждала съм клип със същество излизащо от водата кръгло като топка с лице на човек. Беше живо и мърдаше очи точно като на човешко лице. Беше преди няколко години, жалко, че за момента нямам клипа да покажа. Пък да не говорим, че има тайни места на земята където такива експерименти се творят, че всякакви същества може да се получат. Не бъдете скептици, защото има още доста тайни.
цитирай
12. estirbg - asthfghl, а какво ще кажеш за религиозния храмов обект Аджанта?
10.04.2014 22:09
Фреските на изсечения храм в скалите изобразяват богове и полубогове, полухора, полуживотни, създадени чрез генна инжЕнерия. Съжалявам, но не мога да намеря в момента линка на филмчето, което показва мистерията на този храм.
Как им е хрумнало на будистите, а преди това на египтяните и други древни народи да оставят подобни стенописи?
Само митове ли са? Но митовете отразяват историята на древните народи и те не са единствено фолклорни измислици?
Тогава откъде са тези "нелепо съшити" биологични тела - това си е чисто богохулство да се оскверняват Божиите творения. Чии са тези въжделения? Визуални проекти на осъществени генетични конструкции или пореден умишлено заложен археологически блъф, оставен за нас, в който трябва да повярваме - защо, с каква цел?
Хайде, искам да прочета какво мислиш!
цитирай
13. asthfghl - 11.
10.04.2014 22:13
Скептичният подход, примесен с допускане всяка възможна хипотеза да е състоятелна, е в основата на рационалното мислене. Останалото е лековерно подвеждане по слухове, което не води доникъде.

Без проверени доказателства, всякакви подобни истории си остават в сферата на фантастиката, а когато се представят с умисъл - на шарлатанията. Особено когато измамата е съвсем ясно установена и документирана, както е в този случай.

И още нещо: анекдотичните примери от сорта "пък аз веднъж видях едно такова нещо" не могат да служат за доказателство.
цитирай
14. estirbg - 10. asthfgh
10.04.2014 22:17
"Интересно как с едната половина на устата правиш абсолютни прокламации от името на Бог, а същевременно с другата благовидно ми говориш как било правилно да се подходи "по научному".

Дай, приятелю, да не бъркаме нещата, защото преди науката е Господ и тя ни е дадена пак от Него, не за друго, а защото категорично Го доказва.
Не е мястото да спорим тук дали кокошката или яйцето е първо...
Знам, че си съвършен атеист и няма пак да се боря да ти доказвам очевидни истини...
цитирай
15. asthfghl - 14.
10.04.2014 22:37
Проповедника, нищо не си разбрал. Никакъв атеист не съм, а агностик. А и това не те засяга - или аргументите са валидни, или не са, без оглед кой ги излага.

Вече сме говорили по тези въпроси. Опитите ти да отклониш вниманието от конкретната тема няма да минат. Тези "русалки" са доказана измама. Колкото и да се пънеш, не можеш да промениш този факт.
цитирай
16. asthfghl - 12.
10.04.2014 22:43
> Тогава откъде са тези "нелепо съшити" биологични тела

Вземи питай шарлатаните, дето са ги съшили.

> Как им е хрумнало на будистите, а преди това на египтяните и други древни народи да оставят подобни стенописи?

По-интересното в този случай е че тези, които са направили измамата в по-наши дни, са се водили по древните митове. Недей да обръщаш наопаки хронологията. Що се отнася до митовете, в първобитните примитивни времена хората са си създавали всякакви фантазии, за да обяснят необяснимото (към онзи момент).

Пример: преди да се изобретят първите телескопи, хората са вярвали, че някакво чудовище (змей, дявол и т.н.) е изяждало Слънцето по време на слънчево затъмнение. Това значи ли, че е имало змей? Не, разбира се. Просто Луната е минавала между Земята и Слънцето - просто е. Обаче ако хората тогава са записали историята за змея в една дебела книга и са я предавали от поколение на поколение, това значи ли, че сега и ти трябва да вярваш във въпросния измислен змей, само защото "древните така казват"? Както ти казах по-рано, ако толкова държиш да живееш като първобитен - давай, кой съм аз, че да те спирам? Но това не ти прави примитивните суеверия по-валидни, отколкото са.

Ps. Не съществува понятие като "генна инжИнерия".
цитирай
17. estirbg - Ти се измъкваш от въпросите ми, asthfgh
10.04.2014 22:57
Защо не ми отговори на 12 позиция? "Русалката" е тясно свързана с фреските в будистките храмове в Аджанта - полу-"човек"- полу-риба. Изобщо не излизам от темата, защото тя е твърде широка...за тесния светоглед на един ...агностик.
цитирай
18. estirbg - инжИнерия
10.04.2014 23:19
"е" и "и" , както и "а" и "о" са ми една до друга - често в бързината натискам съседния клавиш...ако толкова ти е важна буквата, а не смисъла на думата.

Ти казваш: "Не на тях е хрумнало, а тези, които са направили измамата в по-наши дни, са се водили по древните митове. Недей да обръщаш наопаки хронологията."

Няма обърната хронология - "На 28 април 1819 г, по време на лов на тигри, британският офицер Джон Смит открива 29 пещерни храма, изсечени в скалата на планината Вагор - храмовия комплекс Аджанта.Счита се, че са създадени около 200 г преди н. е. Уникална е пещерната архитектура и нейните стенописи...." - за които писах по-горе
Няма как да са съвременни измами ...тогава?
Хипотезата ти отпада.
А примерът ти за "слънцеядството" е твърде неуместен и едно безрезултатно лутане за отговор на поставения от мен въпрос ...
Просто си признай, че не можеш да отговориш - защо се пънеш и се опитваш все ти да си прав и всезнаещ...:))
цитирай
19. asthfghl - 17.
10.04.2014 23:25
Тъкмо това ти обяснявам, но ти си си запушил ушите и викаш "ла ла ла, не те слушам". Повтарям за перманентно неразбралите: древните са си изнамирали фантастични обяснения за по онова време необясними явления като вече споменатите в линка ми чудновато изглеждащи животни (морски бозайници, например разред сирени), генетични деформации при хората (сиреномелия) и т.н. и т.н. - изнамирали са си митологични персонажи, скалъпвали са им цели биографии, истории, митологии... и съответно са ги рисували по фреските си. Примерите са безброй. Древното изкуство изобилства от тях. В някои свои форми то е наистина прекрасно - което обаче не прави изобразените от него митове нито грам по-реални.

Рисунките по храмове не могат да бъдат научно "доказателство" за някакъв научен факт. Ако бяха доказателство, значи змеят, който изяжда Слънцето, е действителен - но той НЕ Е. От друга страна, доказано автентични останки от такива "русалки" (но не фалшифицирани маймуно-рибни хибриди като тези тук) щяха да свършат далеч повече работа в полза на аргумента ти. За жалост, изглежда вместо да се понапънеш да намериш поне ЕДНО такова проверуемо свидетелство, ти непрестанно ми шикалкавиш с разни странични теми като какъв съм бил аз, сякаш това е от някакво съществено значение за същинския аргумент, който авторът е представил за разискване. Така че този, който се опитва да се измъква по тъч-линията си ти, не аз.
цитирай
20. asthfghl - 17. (2)
10.04.2014 23:26
Като толкова много настояваш, ще ти обясня какво означава агностик. Един агностик по дефиниция е отворен към всякакви възможности. Когато обаче има доказана измама, той няма как да си изкриви душата и да я нарече действителност, колкото и отчаяно да им се иска на такива като теб. Защото истински рационалният човек не робува на една предварително отпечатана в съзнанието му догма, която да налага отхвърлянето на всякакви емпирични доказателства, които реалността се случи да изпречи на пътя му. Рационалният човек ще работи с действителните доказателства, с които разполага, ще гради хипотезите си възоснова на тях и ако се наложи - ще ги отхвърля, модифицира, усъвършенства. За разлика от религиозната и митологична догма, на която ти си привърженик, науката непрекъснато се развива, стреми се сама да се коригира и да е в непрекъснато движение - по възможност в посока към усъвършенстване.

Така че в известен смисъл си прав - с такива като теб, които отдавна вече са решили за себе си кое е "истината", няма особен смисъл да се спори по каквито и да било въпроси.

Ps. Не става въпрос за "е" и "и", ами за инженерия. Такава дума няма.
цитирай
21. estirbg - Виж,
10.04.2014 23:42
за n -ти път съм се убедила, че до консенсус с теб никога не мога да достигна.
И тъй като наближава полунощ и трябва да напускам "арената", нека читателите да отсъдят кой е прав, кой крив и кой бяга по "тъч-линията.

Утре вечер, ако нещо непредвидено не ме възпрепятства ще ти намеря още доказателства.

Спокойна нощ!
цитирай
22. estirbg - "Така че в известен смисъл си прав...."
11.04.2014 00:08
Ами разбира се, че съм правААААА, скъпи ми приятелю, защото съм с ник "Естир", а тя е с ХХ хромозома, не с ХУ, както ти си ме представяш и се обръщаш към мен в мъжки род! И това е по- унизителна грешка от механичното "е" вместо "и", защото разказът за "Естир" е една от най-притегателните повествования в древната еврейска история, история, която скоро отново ще се повтори...
Но ти, агностикът няма как да ПОВЯРВАШ в Библейските исторически доклади, които за теб са без емпирични доказателства.
По-добре вместо да мъдруваш и да се опияняваш от собствените си умозаключения, вземи прочети Библията. Уверявам те, ще останеш впечатлен и очарован от историята на Естир - може би едва тогава, ти, закоравелият агностик ще се погнусиш от дълбоките си самозаблуждения...:))
цитирай
23. asthfghl - 21.
11.04.2014 00:09
Уверявам те, че консенсусът е колкото постижим, толкова и непродуктивен от гледна точка на търсенето на себеусъвършенстване. Неслучайно е казано, че в спора се ражда истината.

Да се обръщам в мъжки род било "унизително"? Каква е тази форма на обърнат наопаки сексизъм от твоя страна?

"Вземи прочети Библията, там е истината" - това продължаваш да го повтаряш като мантра, сякаш ще ти помогне да намериш дори един смислен аргумент по конкретната тема. Общи приказки и безспирно шикалкавене - това е, което имаш да предложиш.

Мда, тръпна в очакване на тези доказателства. Ако въобще си в състояние да изфабрикуваш такива. Чао.
цитирай
24. estirbg - "Вземи прочети Библията, там е истината" - това продължаваш да го повтаряш като мантра
11.04.2014 01:01
Повтарям го, защото Тя е Единствения фундамент и мерило за всяка Истина...и ако я беше чел, не би имал спор с мен. Хайде, че пак посрещнахме изгрева...
цитирай
25. asthfghl - 24.
11.04.2014 09:05
Тъкмо защото съм я чел и съм намерил куп нелогични несъответствия с реалността, имам спор с теб. Но това е една друга тема, която няма много връзка с тукашната.
цитирай
26. newcastle - Тъкмо защото съм я чел и съм намерил ...
11.04.2014 09:55
asthfghl написа:
Тъкмо защото съм я чел и съм намерил куп нелогични несъответствия с реалността, имам спор с теб. Но това е една друга тема, която няма много връзка с тукашната.

Чел си я,а не знаеш,че Естир е жена :-)
цитирай
27. asthfghl - 26.
11.04.2014 11:00
А ти знаеш ли кой е Тубалкаин? Ябез знаеш ли го? Мордехай? Ехуд? Елишама знаеш ли какво е? Ами Баалам? Иекамия? Арпахшад? Дан, Исахар и Зебулум знаеш ли какво са?

По какъв точно начин се предполага това, че не помня всички подробности за всички библейски персонажи, да зачеркне горния аргумент?
цитирай
28. petkosabevnedelchev - няма как да ПОВЯРВАШ в Библейските ...
11.04.2014 11:46
estirbg написа:
няма как да ПОВЯРВАШ в Библейските исторически доклади, които за теб са без емпирични доказателства.


само един заблуден фанатик може да обяви библейските писания за исторически доклади. ной бил живял 950 години на това ли викаш историческо? толкова е историческо колкото фалшифицираните мумии от тая статия. ти въобще наясно ли си какво е емпирично доказателство?
цитирай
29. newcastle - А ти знаеш ли кой е Тубалкаин? Ябез ...
11.04.2014 11:48
asthfghl написа:
А ти знаеш ли кой е Тубалкаин? Ябез знаеш ли го? Мордехай? Ехуд? Елишама знаеш ли какво е? Ами Баалам? Иекамия? Арпахшад? Дан, Исахар и Зебулум знаеш ли какво са?

По какъв точно начин се предполага това, че не помня всички подробности за всички библейски персонажи, да зачеркне горния аргумент?

"Естир" е наименованието на цяла книга от Стария Завет,по-лесно е за запомняне,си мисля:)
цитирай
30. asthfghl - 29.
11.04.2014 12:49
Да, това е историята на един конкретен библейски персонаж.

Да разбирам ли, че нямаш отговор на горния въпрос?
цитирай
31. newcastle - Да, това е историята на един конк...
11.04.2014 13:40
asthfghl написа:
Да, това е историята на един конкретен библейски персонаж.

Да разбирам ли, че нямаш отговор на горния въпрос?

Ако въпросът ти е,дали смятам,че Библията е достоверна,отговорът ми е: Да
цитирай
32. asthfghl - 31.
11.04.2014 13:54
Явно се налага да повтарям като за невменяеми.

Въпрос.

По какъв точно начин се предполага това, че не помня всички подробности за всички библейски персонажи, да зачеркне горния аргумент?

Имаш ли отговор: да/не?

(За упорито отказващите да вдянат за какво иде реч - да поясня, че става въпрос за аргумента, изложен в коментар 19). Все още продължавам да чакам обещаното нефалшифицирано "доказателство".
цитирай
33. newcastle - Относно коментар 19 нямам отговор, ...
11.04.2014 14:19
Относно коментар 19 нямам отговор,и лично аз не съм ти обещавал такъв
цитирай
34. estirbg - Такаааа, я сега да видим господин asthfghl как ще ми обясни следните артефакти:
11.04.2014 21:41
Коментарът ми е като отговор на №19 със съответно питане:
В Централна Африка, археолози са се натъкнали на гробище на извънземни същества, с около 200 тела, погребани най-малко преди 500 г. Телата са много добре запазени.„Всички гробове са били“ братски- „във всеки от тях има по пет тела. Ръстът на съществата е доста приличен – около 7 фута (около 2 м и 13 cm) – казва Дети. – Главите им са непропорционално големи и напълно липсват устата, носа и очите! Предполагам, че помежду си са общували телепатично и са се ориентирали като прилепи, с помощта на някои биологични радари." Повече тук:
http://nad2008.blog.bg/zabavlenie/2010/11/02/otkrito-e-grobishte-na-izvynzemni-prishylci.628722

Друг пример:В отдалечен район на Китай в пещерата Хибита са погребани 716 загадъчни скелета. Ръстът им е не повече от 130 см, имат големи глави с огромни вдлъбнатини за очите и малки беззъби челюсти. На врата на всеки скелет е прикачен каменен диск с диаметър 30 см, върху който са изрязани непознати символи. През 1962 година китайският учен Тоу Ум Нуем успял да разшифрова символите. В тях се говорело за историята на племето дропа. Последните му представители били открити от английския изследовател Кърил Робин Евънс през 1947 година. Според каменна та летопис, племето дропа пристигнало на Земята от планета близо до Сириус. Пришълците се появили на Земята преди 20 хиляди години, следващото им идване станало през 1014 година от новата ера. Според учените преди 12 хиляди години появата на тези ниски аборигени била резултат от кръстоска между хора и пришълци.
Друг пример. В известната Долина на Смъртта в Якутия /Русия/ е открит огромен меден котел, във вътрешността на който растат дървета. Наоколо има и други огромни бронзови котли. Якутски номади говорят за „железна пещера" дълбоко под земята. Според тези, които са я посетили, стените на подземния тунел излъчат топлина, в нея има метални предмети и голям островърх котел. В пещерата имало и мъртъвци със странна външност - много слаби със тъмна кожа, еднооки с метални дрехи. Очевидно телата били мумифицирани....Повече четете тук:

http://georgimarinov.blog.bg/politika/2011/06/08/grobishteto-na-izvynzemnite.761776

Тази информация също четох извън блога и след малко ще се опитам да си припомня точно къде.

Та питам asthfghl - всички тези мумии следствие на какви медицински аномалии са и какви диагнози биха им прилягали, тъй като тези трупни останки лично за мен са генетични манипулации от страна на Луцифер, който твърде активно работи за заблуда на човечеството в "извънземно" пришествие и присъствие, тук, на земята.
цитирай
35. asthfghl - 34.
11.04.2014 22:11
След като ти представяш тези находки, на теб се пада задачата да ги обясниш.

За русалки не видях да споменаваш. Защо ли така удобно заобиколи темата?

> тъй като тези трупни останки лично за мен са генетични манипулации от страна на Луцифер

Не се и съмнявам, че ЗА ТЕБ всичко е манипулации на Луцифер. Той Луцифер явно доста надълбоко ти се е насадил в главата и ти човърка кошмарите и те кара да се будиш посред нощ.
цитирай
36. estirbg - "За русалки не видях да споменаваш. Защо ли така удобно заобиколи темата?" - като виждаш, че нямаш почва под краката си, много хитричко се опитваш да
11.04.2014 22:56
се измъкнеш.
Не я заобикалям, asthfghl, точно в нея се прицелвам, защото артефактът "русалка", както и тези, които ти дадох в коментар № 34 е възможно да са "творения" на един и същ Манипулатор. Но тъй като ти не вярваш в Старозаветни и Новозаветни персонажи, едва ли ще приемеш Библейските ми обяснения, затова ще си останеш с празна торба, но пък тези, които вярват в Словото - ще узнаят още една правдоподобна истина.
Не се опитвай в безсилието и интелектуалната си немощ да ми вменяваш ментални отклонения - наистина ставаш смешен! Всички са свидетели как се сгромоляса тотално, разбих те не аз, а Истината в Библията ...пред Нея всички трябва да се смиряваме и с Нея да помъдряваме.

"Защото мъдростта е по-добра от скъпоценни камъни, И всичко желателно не се сравнява с нея." Притчи 8:11
цитирай
37. asthfghl - 36.
12.04.2014 00:17
Този, който от самото начало се опитва да се измъкне с всякакви трикове за отвличане на вниманието от темата, си ти. И с цялата си наглост ме обвиняваш в това, което самата ти правиш. Смехория.

"Е възможно да са" НЕ Е доказателство. То е предположение. Ти въобще наясно ли си какво означава доказателство?

> но пък тези, които вярват в Словото - ще узнаят още една правдоподобна истина

Честно да ти кажа, на този етап ми звучиш точно като развалена плоча.

> Не се опитвай в безсилието и интелектуалната си немощ да ми вменяваш ментални отклонения

Сега като спомена, предвид нескончаемата повтаряемост на несвързани общи глупотевини, сериозно почвам да се замислям дали наистина нямаш някакви психични отклонения.
цитирай
38. estirbg - За теб и подобни на теб знаеш ли какво е казал Господ?
12.04.2014 00:57
"19 Понеже е писано: "Ще унищожа мъдростта на мъдрите, И разума на разумните ще отхвърля".
20 Где е мъдрият? Где книжникът? Где е разисквачът на тоз век? Не обърна ли Бог в глупост светската мъдрост?
21 Защото, понеже в Божията мъдра наредба светът с мъдростта си не позна Бога, благоволи Бог чрез глупостта на това, което се проповядва, да спаси вярващите.
25 Защото Божието глупаво е по-мъдро от човеците, и Божието немощно е по-силно от човеците.
26 Понеже, братя, вижте какви сте вие призваните, че между вас няма мнозина мъдри според човеците, нито мнозина силни, нито мнозина благородни.
27 Но Бог избра глупавите неща на света, за да посрами мъдрите; също избра Бог немощните неща на света, за да посрами силните;
28 още и долните и презрените неща на света избра Бог, да! и ония, които ги няма, за да унищожи тия, които ги има,
29 за да не се похвали ни една твар пред Бога.
30 А от Него сте вие в Христа Исуса, Който стана за нас мъдрост от Бога, и правда, и освещение, и изкупление;
31 тъй щото, както е писано, "който се хвали, с Господа да се хвали". 1Коринт.1

Чуй, засрами се и смири в края на този "разговор" -
Размисли над тези стихове по-горе - можеш всякак да ме дефинираш или хулиш, но пак ще повторя - единствено меродавна е оценката на Създателя - Той е Съдията - Той отсъжда - Той приема и Той отхвърля.
Ще бъдем съдени не само за думите си, но и за мислите си.
Така че внимавай къде и какво не само говориш, но и какво мислиш!
Хайде, лека, ще се помоля за теб и твоите сериозни отклонения...
от Бога.
цитирай
39. asthfghl - 38.
12.04.2014 10:44
Авторите на една религия са написали в официалната книга на съответната религия "да следвате само нашата религия, иначе нашият бог ще ви накаже" - и това се предполага да ме учудва? Всеки картел, всяка секта, всеки монополист прави така и използва този метод, за да постигне контрол над съзнанието на членовете/последователите/клиентите си. Това се нарича циклична логика: "това е истина, защото аз казвам, че е истина".

Айнщайн си го е казал. Морал не може да се гради на основата на заплахи за наказания в случай на неспазване на правилата и обещания за награда в случай на спазването им. А заветът в Библията е точно това.

Да, наистина си като развален грамофон. За пореден път се убеждавам, че е пълна загуба на време да се разговаря с догматик, който, вместо да формулира собствени мисли и виждания, непрестанно копира цитати от една и съща книга. Догматикът е неспособен на критично мислене. Той следва нечии чужди заръки, защото така му е най-удобно. Така не се налага въобще да мислиш. Жалко.
цитирай
40. petkosabevnedelchev - Чел си я, а не знаеш, че Естир е жена ...
12.04.2014 22:44
newcastle написа:
Чел си я,а не знаеш,че Естир е жена :-)


а "естирБГ" какво е? повече ми мяза на психопат

loop написа:
Естир моля те отърси си мислите с този Луцифер, Сатана, Дявол и още куп имена които са му дали, гледай на нещата по-обективно и положително, почвам сериозно да се притеснявам за психическото ти здраве........


абсолютно

asthfghl написа:
Сега като спомена, предвид нескончаемата повтаряемост на несвързани общи глупотевини, сериозно почвам да се замислям дали наистина нямаш някакви психични отклонения.


абсолютно

в новия постинг на домакина въпросната естирБГ продължава с психопатските си включвания. още някой да има съмнения дали е с всичкия си?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kokomoko
Категория: Спорт
Прочетен: 417070
Постинги: 92
Коментари: 305
Гласове: 3538
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031