Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2014 14:21 - Камера засне нападение на призрак върху човек (видео)
Автор: kokomoko Категория: Спорт   
Прочетен: 4166 Коментари: 8 Гласове:
50


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Фантастично видео наскоро се появи на YouTube. На странните  кадри е записано, може би, първото в историята нападение на призрак върху човек.  Това не е първата поява на неземни същества, за които пишат  медиите в последно време, съобщава Mirror.

На публикуваните по-долу кадри, заснети от камера за видеонаблюдение, се вижда  как призрак внезапно напада човек, който върви по коридора. Приличащото на сянка „нещо“ се нахвърля върху човека и той пада. Тогава привидението хваща човека за крака и се опитва да го завлече със себе си. За щастие, героят на клипа успява да избяга. Какво в действителност е това „нещо“ все още не е  известно.

„Смешно е да се четат коментари като „това е монтаж, всичко е фалшиво“.  Вие просто не вярвате в призраци, а и не можете да си представите, че в света има такива неща, на които не може да се обясни произходът“ – пише авторът на видеото в YouTube Gamamori.

 

Напоследък за  появата на призраци съобщи британско семейство. В техния случай привидения са  наблюдавани да на снимки. А в Боливия   камера засне призрак на стадиона.

 




Гласувай:
52



1. raders - Коко, кокоооо, вятър те вее на бял ...
06.05.2014 18:30
Коко, кокоооо, вятър те вее на бял кон!
цитирай
2. анонимен - Интересно
06.05.2014 19:43
Загадъчно, доста интересно.
Радерс тебе те гони вятър на бял кон, ама много, все се правиш на професор и разбирач но само толкова, не съм те видял едно мнение да изкажеш по-темата, намираш се ей така на приказка, да си раздвижиш пръстите май?
цитирай
3. kokomoko - raders
06.05.2014 19:44
raders не си наясно не се прави на умник :)
цитирай
4. danailvdimitrov - казват се "бесове" !
06.05.2014 21:18
а са призраци т.е невидими за нас понеже са безплътни сили.
цитирай
5. born - а са призраци т. е невидими за нас ...
06.05.2014 21:54
danailvdimitrov написа:
а са призраци т.е невидими за нас понеже са безплътни сили.

В конкретния случай силата хич не е безплътна. Я какъв тупаник му отвъртя и го помъкна /може би да го изнасили/. Добре че момчето успя да избяга.
цитирай
6. raders - raders не си наясно не се прави на ...
06.05.2014 22:18
kokomoko написа:
raders не си наясно не се прави на умник :)


Ами аз чета само заглавията, защото за останалото нямам сили :)))) Такава несъкрушима глупост трудно се понася. А всъщност, момчета /момичета/ обясненията са елементарни. Една моя близка виждаше духа на своя починала приятелка някъде фиксиран на стената до 40 тия ден и наскоро след това също умря. Касае се за за някаква мозъчна хипертрофия. Мой приятел виждаше бели мишки, но си беше твърд алкохолик - ясна работа. Моят дядо, бог да го прости, преди да си отиде от този свят, виждаше някакви птици се разхождат из стаята и ни караше да ги храним. Старческа деменция и някакъв блокаж на разума. Моята прабаба /това по разкази на баба ми/ бягала от сърбите, за да не я отвлекат. При известни ситуации /обикновено мозъчни проблеми/ човек е склонен да вижда нещо, което не съществува.
Между другото аз сам съм присъствал на особен феномен, за който нямам обяснение, но понеже съм най-здравомислещия човек на света /дори не съвсем луд/, ми се струва, че съм си внушил. Една моя приятелка от Габрово ми демонстрира от собствената си тераса как може да бъдат премахнати конкретни облаци /малки по размер/ от небето. Експериментът се състоеше в следното. Тя ми казва: "Избери си някой от онези няколко облака, за да го премахна!" Заявявам: "Избирам си втория от дясно наляво." Тя се съсредоточи в тази посока /нещо си шепнеше като стара врачка/ и десетина минути по късно от въпросния облак нямаше следа. Просто се стопи пред очите ми. За да съм сигурен, повторихме експеримента с друга група облаци. Същата работа - беше заличен точно този облак, който посочих. За да съм още по-сигурен - потретихме експеримента. Няма разлика. И повече не се инатих - това беше. Сега се чудя как е станала тая работа и, разбира се, нямам обяснение. Тя разправяше, че нещо пишело в корана по тази част, но какво точно, така и не разбрах. Така че не отхвърлям непременно известни феномени, но това не значи, че трябва да повярвам в щуротии.
цитирай
7. borjanmljakov - Аз пък днес си снимах хуя
07.05.2014 02:06
и се оказа, че изглежда досущ като блогера апостол без перуката.
цитирай
8. godlieb - У дома -
07.05.2014 12:37
ПРИЗРАЦИТЕ СИ ХОДЯТ НАСАМ-НАТАМ - БЕЗ ДА СИ ПРЕЧИМ. ОСВЕН ОНАЗИ НОЩ В 03.00 - КОГАТО СКОКНАХ ОТ ЛЕГЛОТО И ТЕ МЕ ПОМЪКНАХА ПО ПОДА - БЕ НЕЩО КАТО НЕВИДИМО ОДЕЯЛО - НЯКАКВА СИ НЕВИДИМА МРЕЖА - В КОЯТО ОПАКОВАН БЯХ ПОДХВЪРЛЯН НАСАМ-НАТАМ. ПО-КЪСНО СЕ ОКАЗА - НЯКЪДЕ В БАЛГОРИЯТА-НИ ИМАЛО ЗЕМЕТРЕСЕНИЕ.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kokomoko
Категория: Спорт
Прочетен: 417019
Постинги: 92
Коментари: 305
Гласове: 3538
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031